Svatomartinská vína

Svatomartinská vína jsou první vína nového ročníku, se kterými si podle tradice můžete přiťuknout 11. listopadu ve svátek sv. Martina, nejdříve v 11 hodin.


číst více...
ZAVŘÍT
Ta nejlepší vína, nejen pro Vaše nejvzácnější chvíle...

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY


Úvodní ustanovení

Uvedené obchodní podmínky vymezují pravidla, práva a povinnosti nakupujícího i prodávajícího pro nákup v e-shopu www.vinotekasedlcany.cz v souladu s ustanovením zákona č.89/2012Sb.,občanský zákoník. Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Tomáš Haník, Vinotéka Haník & Haníková se sídlem firmy Táborská 160, 257 92 Sedlec-Prčice, IČO 88 20 62 89. Dále jen provozovatel. Provozovatel není plátcem DPH.

 

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté zákazníkem budou použity jen pro funkci internetového obchodu, k odeslání zboží, nebudou zneužity a poskytnuty neoprávněným stranám. Vše ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

 

Objednávání zboží

Objednávat zboží je možné přímo na našich stránkách www.vinotekasedlcany.cz. V případě potíží s objednávkou nás kontaktujte co nejdříve na náš e-mail nebo telefonicky. Objednávky zboží v tomto internetovém obchodě jsou závazné. Nakupovat vína a alkohol mohou jen osoby starší 18 let. Nákupem tohoto zboží potvrzujete dovršení 18 let v den objednávky. Pro bezproblémové doručení zboží, kupující uvede pravdivé a platné údaje.

V případě pochybnosti o objednávce, neúplnosti nebo jejím chybném vyplněním si provozovatel vyhrazuje právo ověřit si pravdivost údajů, případně si vyžádat jejich doplnění.

 

Způsoby platby:

Dobírkou

  • Peníze za zboží platíte až při jeho převzetí.
  • Cena za službu 28 Kč

 

Bankovním převodem

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme emailem údaje pro provedení platby.
  • Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet.  
  • Po obdržení platby odesíláme zboží bez prodlení.

 

V hotovosti nebo platební kartou

  • Zboží můžete uhradit přímo v naší prodejně při převzetí a to jak v hotovosti, tak platební kartou.

 

Doprava zboží:

Zboží zasíláme pouze na území ČR. Zakoupené zboží odesíláme kurýrní službou DPD nebo Českou poštou. Při zaslání kurýrní službou DPD používáme službu DPD Private. Cena dopravy a balného je 119 Kč při hmotnosti do 30 kg. Českou poštou službou Balík do ruky s označením křehké. Cena dopravy a balného je 189 Kč při hmotnosti do 10 kg.  V případě vyšší hmotnosti rozdělujeme objednávku do více balíků a cenu dopravy účtujeme za každý zvlášť. Při objednávce zboží nad 2500 Kč je dopravné a balné zdarma.

 

Dodací podmínky

Zboží, které je skladem, Vám doručíme obratem, nejpozději do 7 pracovních dnů.

Za případnou prodlevu v doručení zaviněnou dopravcem neručíme. Informace o skladovosti u nabízeného zboží se může lišit v závislosti na postupném vyprodávání a má čistě informativní charakter. V případě, že si zákazník objedná zboží, které není skladem, bude jej provozovatel informovat o termínu naskladnění a termínu dodání zboží.

 

Odstoupení od smlouvy

Podle § 1829 odst.1 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy realizuje kupující tím že odešle toto své rozhodnutí do 14 dnů od převzetí zboží provozovateli. Zboží musí být provozovateli vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží je možné doručit osobním vrácením nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (PPL, ČP, DPD apod.).  Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené, neopotřebené a v původním obalu. Provozovatel vrátí kupujícímu peníze dohodnutým způsobem. V případě odstoupení od smlouvy nás nejdříve kontaktujte na email, případně telefonicky.

 

Reklamace

Provozovatel prodává kupujícímu zboží v dobré víře v bezvadné kvalitě. V případě, že zásilka vykazuje zjevné vady přepravního obalu (protržení, rozbití, apod.) nebo obsahu (zvuk zjevně rozbitých láhví, prosakování vína obalem apod.), je kupující oprávněn odmítnout převzetí. V tomto případě bude zásilka automaticky zaslána zpět a bude expedována nová zásilka.V případě vína se mohou vyjímečně objevit vady (např. silná pachuť po korku, zákaly, víno rozkvašené atd.). Zjistí-li kupující, že zboží má vady, oznámí to bez zbytečného odkladu provozovateli a vadné zboží mu vrátí v původním obalu – láhvi opatřené původní zátkou a plné (s původním obsahem) alespoň ze dvou třetin tak, aby vada mohla být přezkoumána. Kupující vytkne vadu zboží buď označením vady nebo oznámením, jak se projevuje. Nelze reklamovat, kupujícím dlouhodobě nevhodně skladované zboží (např. víno skladované pod přímým slunečním světlem, ve vysokých teplotách, v mrazu atd.). V případě reklamace nás nejdříve kontaktujte na email, případně telefonicky.

 

Ostatní

Kvalitní víno mění každým rokem svůj ročník. Ke změnám může docházet rychleji než se stačí aktulizovat naše internetová nabídka. Pokud ke změně ročníku dojde v době objednávky, je automaticky zaslán ročník následující. Pokud kupující trvá na uvedeném ročníku, musí toto výrazně napsat do poznámky v objednávce.

Přestože se fotografie u všech produktů snažíme co nejdříve aktualizovat, mohou být pouze ilustrační.

 

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách provozovatele , v den odeslání elektronické objednávky kupujícím, který je bez výhrad přijímá.

 

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnosti 23. března 2015.

Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.